Umwelt

Väitetystä ympäristön- ja luonnonsuojelun heikkenemisestä Unkarissa

Ferenc Tibor Zsák
6 Supporters 6 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Vetoomuksen esittäjä valittaa väitetystä kokonaisvaltaisesta ja tuottamuksellisesta ympäristönsuojelun lainsäädännöllisen ja institutionaalisen kehyksen rapautumisesta Unkarissa. Hän kertoo yksityiskohtaisesti eri tekijöistä, jotka hänen mielestään ovat johtaneet ympäristön- ja luonnonsuojelun vakavaan heikkenemiseen hänen kotimaassaan, ja väittää, että Unkari ei pysty saavuttamaan EU:n seitsemännessä ympäristöä koskevassa toimintaohjelmassa asetettuja tavoitteita tai täyttämään luonnonvaraisten lintujen suojelusta annetun direktiivin 2009/147/EY tai luontotyyppien sekä luonnonvaraisen eläimistön ja kasviston suojelusta annetun direktiivin 92/43/ETY mukaisia velvollisuuksiaan.

Thank you for your support, Ferenc Tibor Zsák