Umwelt

Over de vermeende achteruitgang van milieubescherming en natuurbehoud in Hongarije

Ferenc Tibor Zsák
6 Supporters 6 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Indiener beklaagt zich over de vermeende systematische verslechtering van het wettelijke en institutionele kader voor milieubescherming in Hongarije. Hij brengt in detail verslag uit van de verschillende factoren die volgens hem zorgen voor een aanzienlijke achteruitgang van de milieubescherming en het natuurbehoud in zijn land. Daarbij beweert hij dat Hongarije niet in staat is de doelstellingen van het zevende EU-milieuactieprogramma (EAP) te halen of te voldoen aan de verplichtingen uit hoofde van Richtlijn 2009/147/EG inzake het behoud van de vogelstand en Richtlijn 92/43/EEG inzake de instandhouding van de natuurlijke habitats en de wilde flora en fauna.

Thank you for your support, Ferenc Tibor Zsák