Handelspolitik

Om udvidelse af produktgarantier i EU

Matias Kiviniemi
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Andrageren opfordrer Europa-Parlamentet til at evaluere den finansielle virkning af en udvidelse af garantierne for europæiske forbrugere, virksomheder og fabrikker. Andrageren anmoder ligeledes Europa-Parlamentet om at udvide direktiverne om forbrugerrettigheder med en specifikation af de nødvendige produktkategorier og garantiplaner for hver enkel kategori. Andrageren opfordrer Europa-Parlamentet til at iværksætte en proces til regelmæssig evaluering og ajourføring af garantiplanerne. Andrageren opfordrer til en mere bæredygtig tilgang til produktgarantier, som udvider garantien og øger antallet af reparationer i forhold til affaldsproduktionen.

Thank you for your support, Matias Kiviniemi
pro