Handelspolitik

0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019
  2. Time remaining 2 days

Vetoomuksen esittäjä pyytää Euroopan parlamenttia arvioimaan tuotetakuiden jatkamisen taloudellisia vaikutuksia eurooppalaisille kuluttajille, yrityksille ja teollisuudelle. Vetoomuksen esittäjä pyytää Euroopan parlamenttia myös laajentamaan kuluttajien oikeuksia koskevia direktiivejä lisäämällä kumpaankin tarvittavat tuoteluokat ja takuusuunnitelmat. Vetoomuksen esittäjä kehottaa Euroopan parlamenttia perustamaan menettelyn, jolla etenemissuunnitelmia arvioidaan ja päivitetään säännöllisesti. Vetoomuksen esittäjä vaatii entistä kestävämpää lähestymistapaa tuotetakuisiin, jotka jatkuvat pidempään ja lisäävät korjausten määrää jätteeseen verrattuna.

Thank you for your support, Matias Kiviniemi

openPetition international