Tiere

Namens de ngo "Intimate with Nature Society", over de bescherming van dieren in de dierentuin van Razgrad in Bulgarije

E. P.
Collection finished
  1. Launched September 2019
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Indienster toont zich diep verontrust over de mishandeling van en het gebrek aan respect voor de dieren in de kleine dierentuin van Razgrad. Ze verklaart dat de dieren worden verwaarloosd door het personeel en ernstig te lijden hebben onder het lawaai dat wordt geproduceerd in het stadion dat naast de dierentuin wordt gebouwd. Hierbij wijst ze in het bijzonder op de slechte gezondheidstoestand van de leeuwen die in de dierentuin worden gehouden. Indienster verklaart dat de dierentuin drie jaar zonder geldige vergunning heeft geopereerd en dat daarmee de Europese wetgeving is geschonden (Richtlijn 1999/22/EG van de Raad van 29 maart 1999), op grond waarvan een dierentuin die binnen twee jaar geen vergunning heeft gekregen, moet worden gesloten.

Thank you for your support, E. P.

openPetition international