Tiere

”Intimate with Nature Society”-kansalaisjärjestön puolesta, eläinten suojelusta Razgradin eläintarhassa Bulgariassa

E. P.
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019
  2. Collection , last day

Vetoomuksen esittäjä kertoo olevansa erittäin huolestunut eläinten kaltoin kohtelusta ja piittaamattomuudesta niitä kohtaan pienessä Razgradin eläintarhassa. Hän kertoo, että eläintarhan henkilöstö laiminlyö eläimiä ja niitä kidutetaan eläintarhan viereen rakennetulta stadionilta tulevalla melulla. Vetoomuksen esittäjä on huolissaan erityisesti eläintarhan leijonien huonosta terveydentilasta. Vetoomuksen esittäjä kertoo, että eläintarha on toiminut kolmen vuoden ajan ilman asianmukaista lupaa, mikä on vastoin unionin lainsäädäntöä (neuvoston 29. maaliskuuta 1999 antama direktiivi 1999/22/EY), jossa edellytetään sellaisen eläintarhan sulkemista, jolle ei ole myönnetty lupaa kahden vuoden kuluessa.

Thank you for your support, E. P.

openPetition international