Handelspolitik

Le collectif des pêcheurs artisans ryhmän puolesta, pienimuotoisen kalastuksen turvaamisesta merituulivoimaloita perustettaessa

Collectif des Pêcheurs Artisans
78 Supporters 78 in European Union
  1. Launched 05/02/2020

Vetoomuksen esittäjä tuo esiin merituulivoimahankkeiden muodostaman uhan pienimuotoiselle kalastukselle, joka aiotaan kieltää seitsemällä Ranskassa sijaitsevalla tuulivoimala-alueella niiden runsaasta kalakannasta huolimatta. Nämä alueet ovat Dunkerque, Tréport/Dieppe, Fécamps, Courseulles-sur-Mer, Saint-Brieuc, Saint-Nazaire sekä Yeun ja Noirmoutierin saaret Ranskassa. Vetoomuksen esittäjä pyytää Euroopan parlamenttia puuttumaan asiaan, jotta tuulivoimahankkeiden vaikutukset ja seuraukset pienimuotoiselle kalastukselle voitaisiin tunnistaa ja huomioida paremmin.

Thank you for your support, Collectif des Pêcheurs Artisans