Environment

For Brampton A14 Campaign Group (BCG), om en overtrædelse af FN's/EU's principper for bæredygtig udvikling og EU's miljø-, sundheds- og transportlovgivning i forbindelse med A14 vejanlægget i Storbritannien

Petitioner
1 supporter 1 in European Union

Collection finished

1 supporter 1 in European Union

Collection finished

1. Launched 2019
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Andrageren anmoder EU om hjælp til at standse opførelsen af Highways Englands nye vej (fra Felixstowe til Nuneaton), der ikke overholder principperne, og sikre, at BCG's alternativ, som er i overensstemmelse med principperne, vurderes, idet det nuværende projekt risikerer at skabe alvorlige problemer med luftforurening. Andrageren fremhæver, at infrastrukturplaner bør være i overensstemmelse med FN's, EU's og Storbritanniens miljøpolitikker og -love samt principperne om bæredygtig udvikling med henblik på at beskytte mennesker, vilde dyr og miljøet. BCG anmoder Parlamentet om at minde Det Forenede Kongerige om, at vurderingen af BCG's multimodale plan bør omfatte en opdateret miljøvirkningsvurdering (VVM), der foretages i overensstemmelse med EU's retningslinjer. Andrageren foreslår også konkrete foranstaltninger såsom indførelse af obligatoriske sundhedsbeskyttelseszoner.

Link to the petition

Image with QR code