Environment

Brampton A14 Campaign Group -ryhmän (BCG) puolesta, YK:n ja EU:n kestävää kehitystä koskevien periaatteiden loukkaamisesta sekä EU:n ympäristö-, terveys- ja liikennelainsäädännön rikkomisesta A14-tien rakennustöissä Yhdistyneessä kuningaskunnassa

Petitioner
1 supporter 1 in European Union

Collection finished

1 supporter 1 in European Union

Collection finished

1. Launched 2019
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Vetoomuksen esittäjä pyytää EU:lta apua Highways England -yhtiön Felixstowesta Nuneatoniin kulkevan sääntöjenvastaisen uuden maantien rakennustöiden pysäyttämisessä ja BCG:n sääntöjenmukaisen vaihtoehdon arvioinnin varmistamisessa, sillä nykyinen hanke uhkaa aiheuttaa vakavia ilmansaasteongelmia. Vetoomuksen esittäjä korostaa, että infrastruktuurisuunnitelmien olisi oltava YK:n, EU:n ja Yhdistyneen kuningaskunnan ympäristöpolitiikan ja -lainsäädännön sekä kestävän kehityksen periaatteiden mukaisia, jotta varmistetaan, että ihmisiä, luonnonvaraista eläimistöä ja ympäristöä suojellaan. BCG pyytää parlamenttia muistuttamaan Yhdistynyttä kuningaskuntaa siitä, että BCG:n multimodaalisen suunnitelman arviointiin olisi sisällytettävä EU:n ohjeiden mukaisesti toteutettu ajantasainen ympäristövaikutustenarviointi. Vetoomuksen esittäjä ehdottaa myös konkreettisia toimenpiteitä, kuten pakollisten terveydensuojelualueiden tarjoamista.

Link to the petition

Image with QR code