Handelspolitik

Over de erkenning door Portugal van in Nederland afgegeven internationale certificaten voor pleziervaartuigen

José Carvalho
0 Supporters 0 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Indiener stelt dat in Nederland geregistreerde pleziervaartuigen de toegang wordt geweigerd tot de Portugese kust- en binnenwateren, wat volgens hem een inbreuk vormt op de EU- en internationale wetgeving. Hij is van mening dat internationale certificaten voor pleziervaartuigen, die door de Nederlandse autoriteiten worden afgegeven op basis van resolutie nr. 13 van de Economische Commissie voor Europa van de VN, door de Portugese autoriteiten zouden moeten worden aanvaard als geldige documenten, ondanks het feit dat het niet om daadwerkelijke vlaggenregistraties gaat.

Thank you for your support, José Carvalho