Umwelt

Laajamittaisesta puiden kaatamisesta Vigon kaupungissa kaupunkialueiden kestävän kehityksen strategian puitteissa

R. P.
  1. Launched January 2020

Vetoomuksen esittäjä valittaa, että hankkeessa, joka käynnistettiin osana ehdotuspyyntöä, joka liittyi EAKR:n kestävää kasvua vuosina 2014–2020 koskevasta toimenpideohjelmasta yhteisrahoitettuun kaupunkialueiden kestävän kehityksen strategiaan, kaadetaan suuri määrä huomattavan isoja puita, jotka ovat yli 70 vuotta vanhoja (13 lehmusta ja 41 kastanjaa), ja siirretään ja istutetaan uudelleen 29 appelsiini- ja 45 kameliapuuta, jotka ovat olleet osa Gran Vía -katua ja sen ympäristöä yli 40 vuoden ajan. Vetoomuksen esittäjä toteaa, että viranomaisten toimet ovat vastoin ehdotuspyynnöissä määriteltyjä perusteita ja tavoitteita ja vaatii keskeyttämään hankkeen ja komissiota käynnistämään tutkimuksen.

Thank you for your support, R. P.