Trinkwasser

For Confederación de Asociaciones Vecinales de Aragón (CAVA, sammenslutning af aragonske lokale beboerforeninger), om, at Spanien muligvis ikke har opfyldt sin forpligtelse til at behandle spildevand i miljøfølsomme områder i den selvstyrende region Aragón

CONFEDERACIÓN ASOCIACIONES VECINALES DE ARAGÓN (CAVA)
  1. Launched October 2019

Andrageren oplyser, at den manglende behandling af spildevand i mange miljøfølsomme områder i Aragón forårsager miljøskader og endog sygdomstilfælde hos folk, der bor tæt på flodernes reservoirer i Pyrenæerne. Han kræver, at den spanske regering og regeringen for den selvstyrende region Aragón hurtigst muligt får til opgave at sikre hurtig levering af den infrastruktur til rensning af spildevand, der er nødvendig i området.

Thank you for your support, CONFEDERACIÓN ASOCIACIONES VECINALES DE ARAGÓN (CAVA)