Trinkwasser

Aragonin paikallisasukasyhdistysten liiton (Confederación de Asociaciones Vecinales de Aragón, CAVA) puolesta, mahdollisesta Espanjan kyvyttömyydestä täyttää jätevedenkäsittelyä koskevia velvoitteitaan ympäristöllisesti herkillä alueilla Aragonin itsehallintoyhteisössä

CONFEDERACIÓN ASOCIACIONES VECINALES DE ARAGÓN (CAVA)
  1. Launched October 2019

Vetoomuksen esittäjä kertoo, että kyvyttömyys käsitellä jätevesiä monilla ympäristöllisesti herkillä alueilla Aragonissa vahingoittaa ympäristöä ja aiheuttaa Pyreneiden jokien latvavesien lähellä asuville ihmisille sairauksia. Hän pyytää, että Espanjan hallitusta ja Aragonin itsehallintoyhteisön hallitusta vaaditaan varmistamaan alueella kiireellisesti tarvittavan jätevesien käsittelyinfrastruktuurin toteuttaminen.

Thank you for your support, CONFEDERACIÓN ASOCIACIONES VECINALES DE ARAGÓN (CAVA)