Trinkwasser

Namens de Confederación de Asociaciones Vecinales de Aragón (CAVA - vereniging van buurtorganisaties van Aragon), over het niet voldoen van de Spaanse overheid aan de verplichting om in ecologisch kwetsbare gebieden in de autonome gemeenschap Aragón te zorgen voor een goede afvalwaterzuivering

CONFEDERACIÓN ASOCIACIONES VECINALES DE ARAGÓN (CAVA)
  1. Launched October 2019

Indiener stelt dat het in veel ecologisch kwetsbare gebieden in de autonome gemeenschap Aragón ontbreekt aan een goede afvalwaterzuivering, waardoor het milieu verontreinigd raakt en er zelfs sprake is van ziekte bij mensen die in de buurt van de bovenloop van de rivieren in de Pyreneeën wonen. Hij zou willen dat de Spaanse regering en de regering van de autonome gemeenschap van Aragón op zo kort mogelijke termijn de opdracht krijgen om er zo snel mogelijk voor te zorgen dat in dit gebied de benodigde infrastructuur voor afvalwaterzuivering wordt aangelegd.

Thank you for your support, CONFEDERACIÓN ASOCIACIONES VECINALES DE ARAGÓN (CAVA)