Verkehr

Yhden muun henkilön allekirjoittamana, pysäköinti-ilmastoinnin käytöstä raskaissa tavarankuljetusajoneuvoissa ja liikenneturvallisuudesta

E. P.
  1. Launched 29/01/2020

Vetoomuksen esittäjät väittävät, että raskaiden tavarankuljetusajoneuvojen onnettomuusriski on tavallista suurempi, koska korkea lämpötila niiden ohjaamossa aiheuttaa kuljettajille liiallista väsymystä. Lisäksi he väittävät, että tämä on asetuksen (EY) N:o 561/2006 vastaista, koska ohjaamon ei voida enää katsoa tarjoavan kyseisessä säännöksessä tarkoitettuja ”asianmukaisia nukkumismahdollisuuksia”. Siksi he vaativat pakollista vaatimusta siitä, että kuorma-autot Saksassa ja EU:ssa varustetaan pysäköinti-ilmastointijärjestelmällä.

Thank you for your support, E. P.