Umwelt

”Plataforma frenem la contaminació” -foorumin puolesta, ilmanlaadusta Valencian Castellónissa Graun alueella

Plataforma Frenem la contaminació
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä toteaa, että Serrallon teollisuusalueella on useita petrokemian ja energialan yrityksiä ja sitä pidetään yhtenä kolmesta tärkeimmästä Välimeren alueen petrokemianalan keskuksista. Teollisuusalue sijaitsee Grau de Castellón ja Almassadoran asuinlähiöiden välittömässä läheisyydessä. Äskettäin alkoivat lisäksi alueeseen kuuluvan eteläisen laiturialueen laajennustyöt. Tarkoituksena on edistää betonin täyteainesten lastausta ja purkua. Vetoomuksen esittäjä pelkää, että tämä saattaa entisestään pahentaa ilman saastumista, josta paikallisväestö kärsii jo nyt.

Thank you for your support, Plataforma Frenem la contaminació
pro