Umwelt

Namens Plataforma frenem la contaminació, over luchtkwaliteit in het Grau-gebied in Castellón, Valencia

Plataforma Frenem la contaminació
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Indiener geeft aan dat het industriegebied Serrallo, dat een aantal petrochemische en energiebedrijven omvat en als één van de drie belangrijkste petrochemische hubs in het Middellandse Zeegebied geldt, in de onmiddellijke nabijheid van de woonwijken Grau de Castelló en Almassora ligt. Verder zijn onlangs de werkzaamheden begonnen voor de uitbreiding van de aangrenzende zuidelijke haven, voor het vergemakkelijken van het laden en lossen van aggregaten. Indiener vreest dat dit de luchtverontreiniging waar de plaatselijke bewoners nu reeds mee te maken hebben verder zal doen toenemen.

Thank you for your support, Plataforma Frenem la contaminació
pro