Umwelt

På vegne af Det Forenede Venstre i Cantabrien, om mulige uregelmæssigheder i forbindelse med tildeling af en prospekteringslicens til minedrift i Cantabrien (Spanien)

Izquierda Unida de Cantabria
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Andrageren opfordrer til, at der gennemføres en undersøgelse af, om Cantabriens regionale regering har handlet i overensstemmelse med EU-lovgivningen, da den gav sin godkendelse til Salia-prospekteringsprojektet. Andrageren hævder, at følgende direktiver er blevet overtrådt: direktiv 2011/92/EU om vurdering af visse offentlige og private projekters indvirkning på miljøet, direktiv 92/43/EØF om bevaring af naturtyper samt vilde dyr og planter og direktiv 2009/147/EF om beskyttelse af vilde fugle.

Thank you for your support, Izquierda Unida de Cantabria