Umwelt

Izquierda Unida de Cantabria -liikkeen puolesta, mahdollisista epäjohdonmukaisuuksista kaivostoimintaa varten tarvittavien etsintälupien myöntämisessä Cantabriassa, Espanjassa

Izquierda Unida de Cantabria
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Vetoomuksen esittäjä pyytää, että tutkittaisiin, onko Cantabrian aluehallitus toiminut EU:n lainsäädännön mukaisesti antaessaan luvan Salia-etsintähankkeelle. Vetoomuksen esittäjä väittää, että seuraavia direktiivejä on rikottu: direktiivi 2011/92/EU tiettyjen julkisten ja yksityisten hankkeiden ympäristövaikutusten arvioinnista, direktiivi 92/43/ETY luontotyyppien sekä luonnonvaraisen eläimistön ja kasviston suojelusta ja direktiivi 2009/147/EY luonnonvaraisten lintujen suojelusta.

Thank you for your support, Izquierda Unida de Cantabria