Umwelt

Namens Izquierda Unida de Cantabria, over mogelijke onregelmatigheden bij de afgifte van een exploratievergunning voor mijnbouw in Cantabrië, Spanje

Izquierda Unida de Cantabria
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Indiener wil dat onderzocht wordt of de regionale regering van Cantabrië in overeenstemming met de EU-wetgeving heeft gehandeld door haar goedkeuring te verlenen aan het Salia-exploratieproject. Volgens indiener wordt inbreuk gemaakt op de volgende richtlijnen: Richtlijn 2011/92/EU betreffende de milieueffectbeoordeling van bepaalde openbare en particuliere projecten; Richtlijn 92/43/EEG inzake de instandhouding van de natuurlijke habitats en de wilde flora en fauna; Richtlijn 2009/147/EG inzake het behoud van de vogelstand.

Thank you for your support, Izquierda Unida de Cantabria