Health

93% achieved 12.000 for collection target
  1. Launched 05/10/2021
  2. Time remaining 14 days

I agree to the storage and processing of my personal data. The petitioner can see name and place and forward this information to the recipient. I can withdraw my consent at any time.

Geachte mevrouw von der Leyen,

een geschatte 5,6 miljoen EU burgers lijden enorm aan Long Covid - precieze statistieken zijn niet beschikbaar - en kunnen niet werken. Wereldwijd delen 17 miljoen CVS/ME patiënten hetzelfde euvel.

BC007 wordt door BerlinCures ontwikkeld en neutraliseert Long Covid antilichamen. Het is makkelijk toe te dienen, heeft geen bijwerkingen, en is tot heden succesvol toegepast bij een vijftal genezingen in het universiteitsziekenhuis van Erlangen. BC007 heeft de potentie om miljoenen te genezen. Het is het eerste medicijn tegen Long Covid en CVS/ME.

De ontwikkeling en het testen is gestopt omdat er geen financiering is toegekend.

Wij vragen aan u, Mw. van der Leyen, om een EU financiering voor het verder ontwikkelen en testen van BC007. Uw collega Mr. Laschet heeft tijdens het "Klartext" (9.9.21, 20h15, Zdf) programma toegezegd dit te onderzoeken.

Enorm veel geld en het wegvallen van bureaucratische barrières bleken mogelijk toen een Corona vaccin is ontwikkeld. Wilt u alstublieft ook zorgen voor Long Covid en CSV/ME (Red. patiënten) en het versneld ontwikkelen en testen mogelijk maken?

www.berlincures.de

www.mecfs.de

Reason

Long Covid heeft reeds miljoenen mensen in de Europese Unie uit het leven gerukt. Tot heden is er geen therapie of oplossing. BC007 biedt een kans voor miljoenen mensen in de EU en wereldwijd om hun leven terug te krijgen. Mogelijk doet het hetzelfde voor de miljoenen CVS/ME patiënten die al decennia lijden.

Het zou ook geld kunnen besparen op het gebied van zorg, verzorging, arbeidsongeschiktheid, herstel, etc.

hartelijk dank voor uw steun,

Helga Kuipers uit Berlin

Thank you for your support, Sean Heukels from AMSTERDAM
Question to the initiator

Why people sign

3 hours ago

hou niet van leugens verspreid door wc engel...

4 hours ago

Dat er eindelijk een medicijn tegen Long COVID wordt gevonden

4 hours ago

Omdat long-covid een te lang onderschat probleem is dat vele mensen lange tijd buiten spel zet zonder hoop op verbetering.

5 hours ago

ik heb long-covid en kan al anderhalf jaar niet werken, heel weinig activiteiten ondernemen. mijn leven staat stil

Tools for the spreading of the petition.

Signing widget for your own website

API (interface)

/petition/online/financiering-van-bc-007-tegen-long-covid-en-me-cvs/votes
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET