Health

99% achieved 9.000 for collection target
  1. Launched 18/09/2021
  2. Time remaining 3 Wochen
I agree to the storage and processing of my personal data. The petitioner can see name and place and forward this information to the recipient. I can withdraw my consent at any time.

Kjære fru von der Leyen,

anslagsvis 5,6 millioner EU -borgere lider av Long Covid - eksakt statistikk er ikke tilgjengelig. De lider enormt, og de fleste klarer ikke å jobbe. Så langt er ingen terapi tilgjengelig. 17 millioner pasienter med CFS/ME over hele verden deler samme skjebne.

BC007 er et stoff utviklet av BerlinCures som nøytraliserer lange Covid -antistoffer. Det er enkelt å administrere, har ingen bivirkninger og har så langt blitt testet med hell i 5 helingsforsøk på Erlangen universitetssykehus. BC007 kan kurere millioner av de berørte, det er verdens første legemiddel mot Long Covid og CFS/ME!

Men utviklingen stoppet fordi det ikke ble bevilget midler.

Vi ber deg, Frau von der Leyen, om å gi EU -midler til videre testing av BC007. Din partikollega Mr. Laschet lovet meg personlig på programmet "Klartext" (9.9.21, 20h15, Zdf) å se nærmere på dette.

Massiv finansiering og reduksjon av byråkratiske barrierer var mulig ved utvikling av en vaksine. Ta vare på Long Covid og CFS/ME NÅ og gjør rask testing av BC 007 mulig!

www.berlincures.de

www.mecfs.de

Reason

Long Covid har allerede revet millioner av mennesker fra livet alene i EU. Så langt er ingen terapier tilgjengelig. BC 007 kan gjøre det mulig for millioner av Long Covid -pasienter i EU og til slutt mange flere millioner rundt om i verden å få livet tilbake. Det kan gjøre det samme for millioner av CFS/ME -pasienter som har lidd i flere tiår!

Samtidig ville velferdsstatene spare enorme summer med hensyn til sykelønn, uførepensjon, rehabilitering og så videre.

Takk for støtten,

Helga Kuipers fra Berlin

Thank you for your support, Sandro Osterburg from Magdeburg
Question to the initiator

Why people sign

• on 11 Oct 2021

Har selv levd med ME i 4,5 år uten noe form for hjelp eller behandling. Stort håp om at det skal bli oppdaget en kur/ medisin som hjelper.

• Kapelle

on 22 Sep 2021

Zou graag gebruik maken van Long Covid medicijn

Tools for the spreading of the petition.

Signing widget for your own website

API (interface)

/no/petition/online/finansiering-for-bc-007-legemiddel-mot-long-covid-og-cfs-me/votes
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET