Health

2. Collection finished
  3. Prepare submission

Kjære fru von der Leyen,

anslagsvis 5,6 millioner EU -borgere lider av Long Covid - eksakt statistikk er ikke tilgjengelig. De lider enormt, og de fleste klarer ikke å jobbe. Så langt er ingen terapi tilgjengelig. 17 millioner pasienter med CFS/ME over hele verden deler samme skjebne.

BC007 er et stoff utviklet av BerlinCures som nøytraliserer lange Covid -antistoffer. Det er enkelt å administrere, har ingen bivirkninger og har så langt blitt testet med hell i 5 helingsforsøk på Erlangen universitetssykehus. BC007 kan kurere millioner av de berørte, det er verdens første legemiddel mot Long Covid og CFS/ME!

Men utviklingen stoppet fordi det ikke ble bevilget midler.

Vi ber deg, Frau von der Leyen, om å gi EU -midler til videre testing av BC007. Din partikollega Mr. Laschet lovet meg personlig på programmet "Klartext" (9.9.21, 20h15, Zdf) å se nærmere på dette.

Massiv finansiering og reduksjon av byråkratiske barrierer var mulig ved utvikling av en vaksine. Ta vare på Long Covid og CFS/ME NÅ og gjør rask testing av BC 007 mulig!

www.berlincures.de

www.mecfs.de

Reason

Long Covid har allerede revet millioner av mennesker fra livet alene i EU. Så langt er ingen terapier tilgjengelig. BC 007 kan gjøre det mulig for millioner av Long Covid -pasienter i EU og til slutt mange flere millioner rundt om i verden å få livet tilbake. Det kan gjøre det samme for millioner av CFS/ME -pasienter som har lidd i flere tiår!

Samtidig ville velferdsstatene spare enorme summer med hensyn til sykelønn, uførepensjon, rehabilitering og så videre.

Takk for støtten,

Helga Kuipers fra Berlin