Health

93% achieved 12.000 for collection target
  1. Launched 18/09/2021
  2. Time remaining 14 days

I agree to the storage and processing of my personal data. The petitioner can see name and place and forward this information to the recipient. I can withdraw my consent at any time.

Kære fru von der Leyen,

anslået 5,6 millioner EU -borgere lider af Long Covid - nøjagtige statistikker er ikke tilgængelige. De lider enormt, og de fleste er ude af stand til at arbejde. Indtil videre er der ingen terapi tilgængelig. 17 millioner patienter med CFS/ME på verdensplan deler den samme skæbne.

C007 er et lægemiddel udviklet af BerlinCures, der neutraliserer lange Covid -autoantistoffer. Det er let at administrere, har ingen bivirkninger og er indtil videre blevet testet med succes i 5 helingsforsøg på Erlangen Universitetshospital. BC007 kunne helbrede millioner af de berørte, det er verdens første lægemiddel mod Long Covid og CFS/ME!

Men udviklingen gik i stå, fordi der ikke blev bevilget midler.

Vi beder dig, Frau von der Leyen, om at yde EU -finansiering til yderligere test af BC007. Din partifælle hr. Laschet lovede mig personligt på programmet "Klartext" (9.9.21, 20.15, Zdf) at undersøge dette.

Massiv finansiering og en reduktion af bureaukratiske barrierer var mulige, når man udviklede en vaccine. Pas på Long Covid og CFS/ME NU, og gør hurtig test af BC 007 mulig!

www.berlincures.de

www.mecfs.de

Reason

Lang Covid har allerede revet millioner af mennesker ud af deres liv alene i EU. Indtil videre er der ingen terapier tilgængelige. BC 007 kunne gøre det muligt for millioner af Long Covid -patienter i EU og i sidste ende mange flere millioner rundt om i verden at få deres liv tilbage. Det kunne gøre det samme for millioner af CFS/ME -patienter, der har led i årtier!

Samtidig ville velfærdsstaterne spare enorme summer i form af sygedagpenge, førtidspension, rehabilitering og så videre.

Tak for din støtte,

Helga Kuipers fra Berlin

Thank you for your support, Sandro Osterburg from Magdeburg
Question to the initiator

Why people sign

on 03 Oct 2021

Jeg har ME og savner biomedicinsk behandling, forståelse i det offentlige sundheds- og sociale system og kunne have undgået at forlade arbejdsmarkedet som 29-årig, hvis jeg havde fået den korrekte hjælp i tide fra en læge, der var kompetent.

on 26 Sep 2021

Jeg er ramt af Long Covid

on 25 Sep 2021

Jeg har en partner, som er ME patient. Det er i dag ingen helbredende behandling for ME.

Tools for the spreading of the petition.

Signing widget for your own website

API (interface)

/dk/petition/online/fremme-for-lang-covid-og-cfs-me-stof-bc-007/votes
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET