Handelspolitik

M. B.
  1. Launched August 2020
  2. Time remaining > 3 Wochen

Vetoomuksen esittäjä väittää, että lannoiteasetuksen uudelleentarkastelun seurauksena nitraattidirektiivin saattaminen osaksi kansallista lainsäädäntöä on viivästynyt useita vuosia. Hän on kuitenkin sitä mieltä, että mittausjärjestelmät aiheuttavat ongelmia kaikkialla EU:ssa, koska jäsenvaltioiden mittausasemat eivät käytä samoja standardeja eikä tuloksia sen vuoksi voida vertailla helposti. Tämä aiheuttaa myös kilpailuun liittyviä ongelmia Euroopan maatalousalalla. Vetoomuksen esittäjä kysyy, miten EU aikoo taata mittaustulosten vertailukelpoisuuden kaikissa jäsenvaltioissa, ovatko mittausjärjestelmien väliset erot tiedossa ja voitaisiinko mittausjärjestelmistä annettavan EU:n asetuksen avulla saada vertailukelpoisia tuloksia.

Thank you for your support, M. B.

openPetition international