Zusammenleben

”The World Federation of Trade Unions” -yhdistyksen puolesta, siirtotyöläisten vaikeasta tilanteesta Foggiassa Italiassa

World Federation of Trade Unions
  1. Launched February 2020

Vetoomuksen esittäjän valitus koskee vakavaa tilannetta, joka vaikuttaa moniin maahanmuuttajiin, jotka työskentelevät Rignanon pelloilla lähellä Foggiaa Italian Pugliassa. Hän arvostelee näiden kausiluonteista työtä tekevien siirtotyöläisten laiminlyöntiä, joka johtuu siitä, että maanomistajat riistävät heitä ja he joutuvat työskentelemään epäinhimillisissä oloissa, ilman työsuojelua, huonoissa hygienia- ja terveysoloissa. Hän vaatii parantamaan näiden siirtotyöläisten oloja, jotka liittyvät erityisesti majoitukseen, vedensaantiin, hygieniaan, sosiaaliturvaan ja kuljetuksiin.

Thank you for your support, World Federation of Trade Unions