Management

Over zijn klacht bij de Europese Commissie over de goedkeuring van twee projecten

Petice je adresována
0 0 v Evropská unie

Sbírka byla dokončena

0 0 v Evropská unie

Sbírka byla dokončena

1. Zahájena 2020
  2. Sbírka byla dokončena
  3. Připravit podání
  4. Dialog s příjemcem
  5. Rozhodnutí

Toto je petice online Evropského parlamentu .

Indiener heeft bij de Europese Commissie een verzoek ingediend om financiële steun aan twee projecten van de stichting Nieuw Bulgarije en om een overdracht van 600 miljoen EUR van het programma voor de integratie van de Roma naar de stichting Nieuw Bulgarije. De projecten waren door de Bulgaarse autoriteiten niet goedgekeurd voor financiering. Hij is misnoegd over het antwoord dat hij van het directoraat-generaal Landbouw en plattelandsontwikkeling heeft gekregen op zijn klacht. In hun antwoord wezen de diensten van de Commissie op het feit dat EU-steun aan de landbouwsector op basis van “gedeeld beheer” wordt verleend en dat besluiten over de goedkeuring of verwerping van een project daarom door de bevoegde Bulgaarse autoriteiten worden genomen (het Ministerie van Landbouw, bosbouw en voeding en het betaalorgaan). De overige programma’s die worden gefinancierd uit de Europese structuur- en investeringsfondsen worden ook in gedeeld beheer uitgevoerd en besluiten daarover worden door de bevoegde ministeries genomen. Indiener stelt dat de diensten van de Commissie zijn klacht hadden moeten doorsturen naar de diensten van de Europese commissaris voor Werkgelegenheid en Sociale Rechten, Nicolas Schmit, om zijn klacht te onderzoeken en een advies uit te brengen.

Odkaz na petici

Obrázek s QR kódem

Odtrhávací lístek s QR kódem

rozprava

Zatím žádný argument PRO.

Zatím žádný argument CONTRA.

Pomozte posílit občanskou účast. Chceme, aby vaše obavy byly vyslyšeny a zůstaly nezávislé.

Povýšte nyní