Versorgung

Om passagerer, der udelukkes fra at kunne anvende deres hjemrejse, hvis de ikke har benyttet deres udrejse

Mario Berger
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Andrageren mener, at det udgør en overtrædelse af hans forbrugerrettigheder, at han – på grund af at han ikke havde benyttet sin udrejsebillet – blev udelukket fra at kunne benytte sin hjemrejsebillet. Han forklarer, at han i forbindelse med en forretningsrejse fra København til München var nødt til at foretage en ny booking for at nå tidligere frem. Efter hans mening er dette ikke en legitim grund til at nægte ham boarding på det fly, han har en hjemrejsebillet til. Andrageren mener, at han har ret til at benytte den hjemrejse, som han allerede har betalt for, og at flyselskabets handling udgør såvel ulovlig ekspropriering som aftalebrud.

Thank you for your support, Mario Berger
pro