Media

Om markedsføring af Huawei-produkter i Grækenland og EU og om en gennemgang af alt telekommunikationsudstyr i EU for at skabe sikkerhed og eliminere alle spionnetværk

1 supporter 1 in European Union

1 supporter 1 in European Union

Andrageren afviser påstande om, at Huawei, hvis produkter på grundlag af sikkerhedsmæssige bekymringer er i fare for at blive forbudt af EU-medlemsstaterne, skulle være involveret i at spionere for Kina, og anfører, at der ikke er den mindste dokumentation for sådanne påstande. Han opfordrer derfor EU til:– at skabe lige vilkår ved at tillade Huawei uhindret at markedsføre sine produkter i Grækenland og EU;– at gå alt telekommunikationsudstyr i EU efter i sømmene, at yde beskyttelse mod enhver form for allerede eksisterende spionnetværk og kræve, at alle oplysninger, der er indsamlet ulovligt, slettes;– at få en tredjepart beliggende i EU til at certificere Huaweis telekommunikation og til at pålægge Huawei og andre udenlandske virksomheder toldafgifter med henblik på at støtte alt udenlandsk netværks- og telekommunikationsudstyr;– at give Grækenland mulighed for med Huaweis samtykke at købe Huawei-udstyr til nedsat pris.