Media

1. Launched 2019
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Indiener weerlegt dat Huawei betrokken is bij Chinese spionagepraktijken. Ondanks het gebrek aan bewijzen voor deze beschuldigingen, loopt het bedrijf volgens hem gevaar om vanwege veiligheidsredenen in de EU-lidstaten te worden verboden. Daarom verzoekt hij de EU:– een eerlijk speelveld te bieden door toe te laten dat Huawei ongehinderd zijn producten in Griekenland en de EU op de markt kan brengen;– alle telecommunicatieapparatuur in de EU te onderzoeken, beveiliging te bieden tegen reeds bestaande spionagenetwerken en te eisen dat alle illegaal verkregen informatie wordt gewist;– de telecommunicatie van Huawei te laten certificeren door een derde partij in de EU en een bepaald tarief op te leggen aan Huawei en andere buitenlandse bedrijven ter ondersteuning van alle buitenlandse netwerk- en telecommunicatieapparatuur;– Griekenland in staat te stellen Huaweiapparatuur tegen een verlaagd tarief te kopen, indien het bedrijf deze mogelijkheid biedt.

Link to the petition

Image with QR code