Om en passerseddel udstedt af den polske ambassade i Italien og et forbud mod, at hans (mindreårige) børn forlader landet

Petitioner
1 supporter 1 in European Union

Collection finished

1 supporter 1 in European Union

Collection finished

1. Launched 2019
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Andrageren kritiserer den polske ambassade i Italien, som udstedte en passerseddel til børn, der var mindreårige, selv om der var forbud mod at tage dem ud af landet. Efter en tvist med sin polske hustru trak andrageren sin tilladelse til, at deres to (mindreårige) børn kunne rejse ud af landet, tilbage. De kompetente politimyndigheder i regionen beordrede efterfølgende børnenes pas inddraget. På trods af forbuddet mod, at de mindreårige blev taget ud af landet, hvilket var behørigt anmeldt, besøgte andragerens hustru den polske ambassade i Rom og fik udstedt et midlertidigt udrejsevisum. Andrageren anmoder derfor Europa-Parlamentet om at gribe ind.

Link to the petition

Image with QR code