Over een laissez-passer afgegeven door de Poolse ambassade in Italië en een verbod voor zijn kinderen (minderjarigen) om het land te verlaten

1 supporter 1 in European Union

1 supporter 1 in European Union

Indiener bekritiseert het gedrag van de Poolse ambassade in Italië, die een laissez-passer heeft afgegeven voor zijn kinderen die minderjarig waren, ondanks het verbod om het land te verlaten. Na geschillen met zijn Poolse vrouw heeft indiener zijn toestemming ingetrokken voor hun twee kinderen (minderjarigen) om het land te verlaten. De bevoegde politieautoriteiten in de regio hebben vervolgens opdracht gegeven om de paspoorten van de kinderen in te leveren. Ondanks het verbod voor de minderjarigen om het land te verlaten, dat naar behoren werd gemeld, bezocht de vrouw van indiener de Poolse ambassade in Rome en kreeg zij een tijdelijk uitreisvisum. Indiener verzoekt daarom het Europees Parlement om ingrijpen.