Tiere

Ja kaksi allekirjoittanutta, hunajamehiläisten hyvinvoinnista

E. P.
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä on viljelijä, joka pitää vaimonsa kanssa luonnonmukaista mehiläistarhaa. Hän kohtaa jokapäiväisessä työssään monia vaikeuksia, jotka johtuvat siitä, että yleisestä maatalouspolitiikasta puuttuvat säännökset, jotka koskevat tarvetta suojella hunajamehiläisten hyvinvointia ja mehiläistarhoja. Vetoomuksen esittäjän mukaan hunajamehiläisiin kohdistuvana uhkana on maatalouden kemikalisoitumisen lisäksi myös niiden hyvinvoinnin laiminlyöminen. Mehiläiset ovat loppujen lopuksi ihmisen jalostamia, ja niille olisi tarjottava vähintään ravintoannoksia. Niiden hyvinvoinnin laiminlyöminen aiheuttaa monia vetoomuksessa kuvattuja sairauksia ja uhkia. Siinä ehdotetaan myös lainsäädäntöä mehiläistarhojen suojelemiseksi, biologisen monimuotoisuuden säilyttämiseksi ja hunajamehiläisten hyvinvoinnin varmistamiseksi.

Thank you for your support, E. P.
pro

contra