Om "no go"-områder i EU

1 supporter 1 in European Union

1 supporter 1 in European Union

Efter andragerens opfattelse er de såkaldte "no-go"-områder, som medlemsstaterne ikke har nogen kontrol over (f.eks. opkrævning af skatter, sanitære tjenester, domstole, politi, hær), ved at dukke op i de europæiske lande. I de såkaldte "no-go" -områder i medlemsstaterne er der ingen kontrol med ophobning af våben af enhver art, narkotika, prostitution, pædofili og andre aktiviteter, der er grundlæggende overtrædelser af EU-retten og national ret. De udgør en grundlæggende krænkelse af medlemsstaternes og EU's suverænitet som helhed. Efter hans mening udgør denne udvikling en stor sikkerhedstrussel for NATO og et grundlæggende angreb på EU's borgere, der forårsager forskelsbehandling eller forskellig behandling af mennesker, der bor i EU. Andrageren opfordrer til en hurtig etablering af suverænitet over de såkaldte "no-go" -områder for fuldt ud at gennemføre EU's og medlemsstaternes lovgivning med alle de midler, som lovgivningen giver mulighed for, herunder nødsituationer.