Environment

Over het Europese decarbonisatiebeleid als onwaar element in de context van de opwarming van de aarde

Indiener levert zware kritiek op de positie van de Europese Commissie vanwege haar discriminerende klimaatveranderingsbeleid, dat met name Polen treft. Hij stelt dat het beleid van de Commissie stoelt op de onjuiste aanname dat kooldioxide de belangrijkste veroorzaker van de klimaatverandering is. Hij dringt aan op herziening van de redenen voor het energie- en klimaatpakket van de EU. Indiener beklemtoont dat het klimaatveranderingsbeleid van de Commissie niet moet stoelen op de aanname van opwarming van de aarde, maar moet kijken naar temperatuur als een anomalie in het noordelijke deel van de wereld. Hij onderstreept dat de temperatuur op het noordelijke deel van de wereldbol niet veel hoger is dan de stijging van de gemiddelde temperatuur op aarde gedurende de afgelopen 50 jaar.