Umwelt

Om att EU:s politik för minskning av koldioxidutsläppen bygger på osanning i samband med den globala uppvärmningen

E. P.
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Framställaren kritiserar skarpt kommissionens ståndpunkt med avseende på dess diskriminerande klimatpolitik, i synnerhet mot Polen. Han hävdar att kommissionens politik bygger på den felaktiga uppfattningen att koldioxid är den grundläggande orsaken till klimatförändringarna. Han efterlyser en revidering av EU:s energi- och klimatpaket. Framställaren betonar att kommissionens klimatpolitik inte bör vara fokuserad på begreppet global uppvärmning, utan att man bör undersöka temperaturavvikelsen i den norra delen av världen. Han betonar att temperaturen på norra halvklotet inte är mycket högre än ökningen av den genomsnittliga temperaturen på jorden under det senaste halvseklet.

Thank you for your support, E. P.