Over een vermeende schending van Verordening (EU) 2017/2063 van de Raad van 13 november 2017 betreffende beperkende maatregelen in het licht van de situatie in Venezuela

Peticija je upućena na
0 0 u Europska unija

Zbirka završena

0 0 u Europska unija

Zbirka završena

1. Pokrenut 2020
  2. Zbirka završena
  3. Pripremite podnošenje
  4. Dijalog s primateljem
  5. Odluka

Ovo je online peticija Europskog parlamenta .

Prosljeđivanje
prikažite Hrvatska peticiju

Indiener verzoekt om een onderzoek naar de mogelijke niet-naleving van Spanje van Verordening (EU) 2017/2063 van de Raad van 13 november 2017 betreffende beperkende maatregelen in het licht van de situatie in Venezuela, naar aanleiding van de ongeoorloofde aanwezigheid op de internationale luchthaven Adolfo Suarez de Barajas van mevrouw Delcy Rodriguez, die door de Europese Unie is gesanctioneerd wegens ernstige schendingen van de mensenrechten en de fundamentele vrijheden in Venezuela. Indiener dringt erop aan dat Spanje wordt gevraagd zich te verantwoorden en dat er maatregelen worden genomen om herhaling van een dergelijke situatie te voorkomen.

Link na peticiju

Slika s QR kodom

Listić za odvajanje s QR kodom

Preuzimanje (PDF)

Još nema argumenata za.

Još nema argumenata protiv.

Pomoć jačanju građanske participacije. Želimo da vaše zabrinutosti budu saslušane dok ne postanete neovisni.

Podržite