Civil rights

Kehotan EU: ta ryhtymään välittömiin toimiin!

Euroopan parlamentti
983 Supporters
10% achieved 10.000 for collection target
  1. Launched 27/05/2020
  2. Time remaining 2 months
I agree to the storage and processing of my personal data. The petitioner can see name and place and forward this information to the recipient. I can withdraw my consent at any time.

[Check out this petition in other languages: www.openpetition.eu/!eu4democracy ]

###

En enää maksa korruptoituneista hallituksista ja demokratian tuhoamisesta! - Kehotan EU: ta ryhtymään välittömiin toimiin! - Ole hyvä ja allekirjoita tämä vetoomus!

###

Välinpitämättömyyden ja hiljaisuuden aika on nyt ohitse. Euroopan unionissa on ilmestynyt ns. Hybridijärjestelmiä, jotka viittaavat oikeusvaltion ja demokratian järjestelmälliseen purkamiseen.

Ei ole hyväksyttävää, että jotkut poliittiset seikkailijat purkavat sen, mitä me eurooppalaiset olemme rakentaneet 70 vuodessa, omien pienten kotimaisten poliittisten ja taloudellisten hyötyjensä vuoksi! Uskon, että EU: hun valitut edustajani eivät ole ryhtyneet tarpeeksi vahvoihin toimiin tämän prosessin pysäyttämiseksi. Allekirjoittamalla tämän vetoomuksen haluan lopettaa rahan tuhlauksen kerralla.

Euroopan unionin kansalaisena en halua osallistua taloudellisesti tai moraalisesti siihen, että veroni menetetään:

• systeeminen korruptio
  • oligarkkien rikastuminen
  • kansalaisten pelottelu
  • halveksittava ja vihamielinen propaganda
  • julkisen yleisradiotoiminnan käyttö hallituksen ja propagandan tarkoituksiin
  • hallituksen kriittisten äänien ja tiedotusvälineiden hiljentäminen
  • kaikenlainen syrjintä. välitön tai välillinen sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen, seksuaalisen identiteetin, rodun, etnisyyden, uskonnon tai muun perusteella

Vaadin, että valitut virkamiehet Euroopan parlamentissa ja komissiossa ryhtyvät välittömiin toimiin korruptoituneita hallituksia vastaan ​​ja kehotan seuraavia:

• Euroopan syyttäjäviranomaiseen liittymisen tulisi olla pakollista
  • EU: n varojen käytön tulisi olla avointa ja hallittavissa
  • kansalaisyhteiskuntien, paikallisneuvostojen, yritysten ja muiden hankkeiden suoran rahoituksen tulisi olla käytettävissä
  • EU: n olisi nopeutettava menettelyjä ja toimia, jotka kohdistuvat sääntöjenvastaisiin hallituksiin

Allekirjoittamalla tämän vetoomuksen haluan estää hallitsematta jättämästä eurooppalaisia ​​arvoja hyödyntämästä EU: n suvaitsevaisia, demokraattisia, mutta hitaita ja byrokraattisia prosesseja. En hyväksy sitä, että tällaisista käytännöistä tulee tavanomaisia ​​Euroopan unionissa.

Tämä ei olisi unioni, jonka perusta perustettiin 70 vuotta sitten.

Tämä ei olisi Euroopan unioni, jota haluaisin rahoittaa, tai olisin mielelläni kansalainen. haluaisin rahoittaa, tai olisin mielelläni kansalainen.

###

For the first time ever, an EU member state is classified as a non-democracy ("hybrid regime"): freedomhouse.org/report/nations-transit/2020/dropping-democratic-facade#Facade

Reason

The coming weeks and months are going to be decisive because the European Commission and Parliament will determine in what kind of European Union we will live in the future. Is it going to be one that is true to its core values or is it going to keep idly watching authoritarian regimes grow stronger and more dominant? [1, 2, 3]

The 2021-2027 budget debate with Germany as acting president of the Council is going to present challenges as well as opportunities. It could prove to be a great tool to effectively lead some governments exploiting the present system back to the fundamental principles of the European Union, namely the rule of law, civil liberties as well as the fight against corruption, nepotism, and kleptocracy [4]. As European citizens we wish our voice to be heard, and demand concrete actions instead of toothless condemnations and more red tape [5].

The long term success of our European Union depends on whether we are able to change our present practices and preserve its moral and financial foundations. Your signature will help with this!

###

[1] The first time ever: an EU member state is classified as a non-democracy ("hybrid regime") - Freedom House:

freedomhouse.org/report/nations-transit/2020/dropping-democratic-facade#Facade

[2] HUNGARY IS LOST - Die Zeit:

English: www.zeit.de/politik/ausland/2019-04/european-union-hungary-democracy-viktor-orban-english

Deutsch: www.zeit.de/politik/ausland/2019-04/europaeische-union-ungarn-demokratie-viktor-orban

[3] Make no mistake: Poland and Hungary aren’t the only EU states abusing the law - The Guardian

www.theguardian.com/commentisfree/2020/jan/22/poland-hungary-eu-states-abusing-law

[4] "The European project relies on constant respect of the rule of law."

ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_19_4169

[5] Judy Asks: Can Europe Save Democracy in Hungary and Poland? - Carnegie Europe:

carnegieeurope.eu/strategiceurope/81732

Thank you for your support, Themis Alliance for Europe from Berlin
Question to the initiator

Tools for the spreading of the petition.

Signing widget for your own website

API (interface)

/petition/online/kehotan-eu-ta-ryhtymaeaen-vaelittoemiin-toimiin/votes
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET