Çevre

”Salvemos Meca y Sus Comarcas” -kansalaisliikkeen puolesta, valtavan sikatilan ja biokaasutuslaitoksen rakentamisesta espanjalaiseen Ayoran kuntaan (Valencia) ja sen ympäristöön

Dilekçe yönlendirildi
1 destekçi 1 İçinde Avrupa Birliği

Koleksiyon tamamlandı

1 destekçi 1 İçinde Avrupa Birliği

Koleksiyon tamamlandı

1. Başladı 2019
  2. Koleksiyon tamamlandı
  3. Gönderime hazırla
  4. Alıcı ile iletişim kutusu
  5. Karar

Bu bir çevrimiçi dilekçedir Avrupa Parlamentosu .

Vetoomuksen esittäjä toteaa, että eräs yritys on rakentanut valtavan sikatilan ja biokaasutuslaitoksen Ayoraan (Valencia) ilmoittamatta siitä etukäteen kansalaisille tai poliittisille ryhmille, jotka eivät ole edustettuina kaupunginvaltuustossa. Sama yritys on hakenut lupaa rakentaa kolme muuta valtavaa sikatilaa ensimmäisen viereen. Vetoomuksen esittäjä pyytää vetoomusvaliokuntaa kehottamaan komissiota tutkimaan väitettyjä rikkomisia, joiden kohteena on vettä, luontotyyppejä sekä luonnonvaraista eläimistöä ja kasvistoa ja myös julkisiin asiakirjoihin tutustumisoikeutta koskeva EU:n lainsäädäntö. Komission olisi toteutettava myös tarvittavat toimet, joilla kyseiset hallintoelimet saadaan noudattamaan EU:n lainsäädäntöä. Euroopan parlamentin olisi annettava erityinen direktiivi voimaperäistä kotieläintuotantoa harjoittavista tiloista ja kehotettava komissiota varmistamaan, että EU:n varoilla kehitettävissä hankkeissa noudatetaan asiaa koskevaa EU:n lainsäädäntöä.

Dilekçeye bağlantı

QR kodlu resim

QR kodlu yırtma fişi

indir (PDF)

tartışma

Henüz LEHTE argüman yok.

Henüz KARŞI argüman yok.

Sivil katılımı güçlendirmek için yardımcı olun. Bağımsız kalırken endişelerinizi duyurmak istiyoruz.

Şimdi Bağış yap