Umwelt

Namens de vereniging "STOP Poluarii Provenite De La Groapa De Gunoi Iridex - Chiajna - Rudeni", over luchtverontreiniging door de Rudeni-stortplaats in Boekarest, Roemenië

STOP Poluarii Provenite De La Groapa De Gunoi Iridex- Chiajna- Rudeni
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Indiener beklaagt zich over het probleem van giftige dampen en uitstoten die de omgeving van Chiajna en een gebied van Boekarest reeds gedurende meerdere jaren teisteren. Hij is bezorgd over de gezondheidsrisico's voor bewoners, die met name worden veroorzaakt door de verbranding van afval en de uitstoot van waterstofsulfide. Hij roept de Europese instellingen op actie te ondernemen, aangezien hij de laatste jaren geen tastbare resultaten heeft geboekt bij de Roemeense autoriteiten.

Thank you for your support, STOP Poluarii Provenite De La Groapa De Gunoi Iridex- Chiajna- Rudeni