Tiere

Kaiken Euroopassa harjoitettavan turkistuotannon ja kolmansista maista tulevan turkistuonnin kieltämisestä

E. P.
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019
  2. Time remaining 6 weeks

Vetoomuksen esittäjä vaatii Euroopan parlamenttia kieltämään kaiken Euroopassa harjoitettavan turkistuotannon ja kolmansista maista, pääasiassa Kiinasta ja Kanadasta, tulevan turkistuonnin. Vetoomuksen esittäjä toteaa, että Euroopassa kasvatetaan yli 5 000 turkistarhalla minkkejä, kettuja, chinchilloja ja kaneja kammottavissa oloissa ennen kuin ne väkivaltaisesti teurastetaan. Vetoomuksen esittäjä väittää, että myrkyllisten tuotteiden käytön vuoksi turkisteollisuus on yksi maailman saastuttavimmista sekä ympäristön että ihmisten kannalta.

Thank you for your support, E. P.