Security

EUROPE, BE BRAVE! EUROPA, WEES MOEDIG!

politieke leiders van Europese landen
465 supporters

Petitioner did not submit the petition.

465 supporters

Petitioner did not submit the petition.

1. Launched 2022
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. Dialogue
  5. Failed

We willen Europese leiders aanmoedigen om moedig te zijn in hun beslissingen tegen Poetin, hoewel het ook voor ons moeilijk kan zijn. Laten we Oekraïne redden, niet ons comfort.

Reason

Wij, de burgers van de Europese landen,

Veroordelen de agressie die ontketend is door Vladimir Poetin tegen Oekraïne, die een compromisloze reactie verdient. We steunen een uitgebreide economische, materiële, bewapenings-, humanitaire, en menselijke hulp aan Oekraïne, evenals ondersteuning op het gebied van internationale overeenkomsten. Economische belangen mogen niet opwegen tegen de noodzaak om vrij Europa te verdedigen. Oekraïne, hoewel nu geen lid van de NAVO of de Europese Unie, hoort erbij.

1. Als Europeanen zijn we bereid om het hoofd te bieden aan de economische gevolgen en de impact op energievoorziening, inclusief de prijs hiervan. We zijn vastbesloten om de impact van alle maatregelen te dragen, ook al zouden ze ook voor ons pijnlijk zijn.
  2. We steunen onze Europese leiders volledig bij het nemen van moedige beslissingen over de zwaarste maatregelen tegen Rusland, Wit-Rusland en iedereen die zich bij Poetin zal voegen.

We willen weten dat we allemaal ons best hebben gedaan in deze fatale uren. We hebben een vrij en moedig Europa nodig, dat zich door niets en niemand laat intimideren. We moeten snel handelen en volhouden.

Thank you for your support, Vojtěch Kaska from České Budějovice
Question to the initiator

Link to the petition

Image with QR code

Tear-off slip with QR code

download (PDF)

• Liebe Unterstützende,
    der Petent oder die Petentin hat innerhalb der letzten 12 Monate nach Ende der Unterschriftensammlung keine Neuigkeiten erstellt und den Status nicht geändert. openPetition geht davon aus, dass die Petition nicht eingereicht oder übergeben wurde.

Wir bedanken uns herzlich für Ihr Engagement und die Unterstützung,
    Ihr openPetition-Team