Sveikata

By A.F.M.M.(Spanish) on the restrictive measures imposed by the Spanish Government on the free circulation of citizens (personal case)

Peticija adresuota
0 0 in Europos Sąjunga

Rinkimas baigtas

0 0 in Europos Sąjunga

Rinkimas baigtas

1. Pradėta 2020
  2. Rinkimas baigtas
  3. Parengti pateikimą
  4. Dialogas su gavėju
  5. Sprendimas

Tai internetinė peticija Europos Parlamento .

persiuntimas

Framställaren hävdar att han på grund av att larmtillstånd utlystes i Spanien inte har kunnat besöka den by där hans 88 år gamla mor bor och inte heller se till träden på de tomter som han äger där, trots att byn bara ligger 80 km från hans hemstad. Hans tid för covid-19-testet ska ha annullerats efter det att den regionala regeringen antagit en bestämmelse som hindrar privata företag från att utföra tester. Han hävdar att hans spanska konstitutionella rätt att fritt välja sin bostad och att flytta runt på det nationella territoriet har kränkts och att de restriktiva åtgärder som regeringen infört påverkar honom mer än politiker och andra personer.

Nuoroda į peticiją

Vaizdas su QR kodu

Nuplėšiamas lapelis su QR kodu

parsisiųsti (PDF)

diskusijos

Dar nėra argumento UŽ.

Kol kas jokio argumento PRIEŠ.

Padėkite stiprinti piliečių dalyvavimą. Norime, kad jūsų susirūpinimas būtų išgirstas išlikdami nepriklausomi.

Reklamuoti dabar