We zijn een gastvrij Europa, laten we helpen!

Petitioner not public
Europese Commissie
0 supporters 0 in European Union

Petition process is finished

0 supporters 0 in European Union

Petition process is finished

1. Launched 2018
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. Dialogue
  5. Finished

This is an European Citizens' Initiative.

Overheden hebben moeite met de opvang van migranten. De meesten van ons willen mensen in nood helpen, want we zijn niet onverschillig. Miljoenen hebben al beslist om te helpen. Nu willen we gehoord worden. Laten we Europa weer gastvrij maken! Wij roepen de Europese Commissie op om maatregelen te nemen: 1. Burgers in heel Europa willen vluchtelingen een veilige thuishaven en een nieuw leven bieden. Wij willen dat de Commissie rechtstreekse steun verleent aan plaatselijke groepen die vluchtelingen helpen aan wie een nationaal visum is gegeven. 2. Niemand mag worden vervolgd of beboet voor het bieden van humanitaire hulp of onderdak. Wij willen dat de Commissie belet dat overheden vrijwilligers bestraffen. 3. Iedereen heeft recht op een rechtvaardige behandeling. Wij willen dat de Commissie zorgt voor doeltreffender manieren en regels om alle slachtoffers van arbeidsuitbuiting en criminaliteit in heel Europa en alle slachtoffers van mensenrechtenschendingen aan onze grenzen te verdedigen.

Link to the petition

Image with QR code