Construction

Om mindskelse af miljøpåvirkningen ved telearbejde

Petitioner
4 supporters 4 in European Union

Collection finished

4 supporters 4 in European Union

Collection finished

1. Launched 2020
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Andrageren opfordrer til fremme af og støtte til telearbejde i forbindelse med IT-relaterede og administrative funktioner. Andrageren er af den opfattelse, at telearbejde vil reducere brugen af biler, busser og tog og dermed mindske miljøforureningen. Byer som Madrid, hvor der er mange administrative job, og hvor det efter hendes mening er unødvendigt at være til stede på kontoret, vil drage fordel af denne foranstaltning. Ifølge andrageren medfører telearbejde en lang række fordele, såsom mindre behov for, at regeringen investerer i tog, større tilfredshed for medarbejderne som følge af et bedre familieliv, mindre transportudgifter, færre affolkede områder og regulering af huslejerne i byerne. Virksomhederne bør modtage tilskud, hvis de når op på et minimum af telearbejde, eller straffes for ikke at nå det pågældende minimum.

Link to the petition

Image with QR code