Met 2 medeondertekenaars, over de herziening van Verordening (EU) nr. 168/2013 betreffende de goedkeuring van en het markttoezicht op twee- of driewielige voertuigen en vierwielers

3 supporters 3 in European Union

Collection finished

3 supporters 3 in European Union

Collection finished

1. Launched 2020
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Indiener verzoekt om de herziening van Verordening nr.168/2013 en stelt voor dat het volgende verplicht wordt gesteld: de remslangen op ABS-remsystemen mogen uitsluitend worden voorzien van standaard banjofittingen aan beide uiteinden van flexibele remslangen, standaarden nader te bepalen; duurzaamheidsmaatregelen voor ABS-regelaars/-pompeenheden en elektronische ABS-controle-eenheden vallen onder een gemandateerde uitgebreide garantie van ten minste 160 000 km; ABS-systemen kunnen tijdens gebruik worden in- en uitgeschakeld. Daarnaast noemt indiener een reeks technische informatiepunten die naar zijn mening moeten worden opgenomen in de effectbeoordeling van een eventuele herziening van Verordening nr. 168/2013.

Link to the petition

Image with QR code