Rechtstaatlichkeit

M. B.
21 Supporters 21 in European Union
  1. Launched 17/01/2020

Vetoomuksen esittäjä tuo esiin ongelmansa ja kertoo, että hänen japanilainen vaimonsa on kaapannut hänen kaksi lastaan, joilla on myös Italian kansalaisuus. Hän väittää, että Japani rikkoo vuonna 2014 ratifioimaansa Haagissa 25. lokakuuta 1980 tehtyä yksityisoikeuden alaa koskevaa yleissopimusta kansainvälisestä lapsikaappauksesta. Hän painottaa, että Japanin lainsäädännössä ei ole säädetty muiden kuin japanilaisten vanhempien yhteishuoltajuudesta tai oikeudesta nähdä tai tavata lapsiaan. Näin ollen hän pyytää Euroopan perustamaan Japaniin edustustoja ja tekemään kaikki tarvittava, jotta estetään kansallisen ja kansainvälisen oikeuden uudet rikkomukset, erityisesti YK:n lapsen oikeuksien yleissopimukseen kohdistuvat.

Thank you for your support, M. B.