Construction

Ja 162 allekirjoittanutta, Planas del Reyn asutusalueen olojen parantamisesta Pratdipin kunnassa Kataloniassa Espanjassa

1 supporter 1 in European Union

1 supporter 1 in European Union

Vetoomuksen esittäjä tuomitsee Planas del Reyn asutusalueen laiminlyönnin, johon Pratdipin viranomaiset ovat hänen mukaansa syyllistyneet. Vetoomuksen esittäjä toteaa, että koska vuonna 2016 annetussa Tribunal Superior de Justicia de Cataluñan tuomiossa julistettiin, että edellä mainitun asutusalueen kunnossapidosta vastaava Entidad Urbanística de Conservación -yksikkö oli laiton, ja vaadittiin sen välitöntä lakkauttamista, Pratdipin kunnanhallitus oli laiminlyönyt Planas del Reyn asutusalueen kunnossapidon. Vetoomuksen esittäjän mukaan rappeutuminen on äärimmäisen huolestuttavaa terveyden, hygienian ja yleisen turvallisuuden näkökulmasta ja myös siksi, että asutusalue on Vandellósin ydinvoimalan läheisyyden vuoksi tosiasiassa riskialueella. Vetoomuksen esittäjä pyytää Euroopan parlamenttia ryhtymään tarvittaviin toimiin tilanteen korjaamiseksi ja asutusalueen integroimiseksi jälleen Pratdipin kuntaan.