openPetition wird europäisch. Wenn Sie uns bei der Übersetzung der Plattform von Deutsch nach Deutsch helfen wollen, schreiben Sie uns.
Bild zur Petition mit dem Thema: Aan ÖVP en FPÖ: De wet 'verboden te roken in openbare gelegenheden' moet blijven! Aan ÖVP en FPÖ: De wet 'verboden te roken in openbare gelegenheden' moet blijven!
  • Von: Johannes Krens mehr
  • An: Sebastian Kurz, ÖVP, FPÖ
  • Region: Österreich mehr
    Kategorie: Gesundheit mehr
  • Status: Die Petition ist bereit zur Übergabe
    Sprache: Niederländisch
  • Sammlung beendet
  • 468.748 Unterstützende
    Sammlung abgeschlossen

-

Pétition en français | Петиция на русском | English petition | Deutsche Petition

De ÖVP en de FPÖ hebben bij de coalitieonderhandelingen van 11.12.2017 besloten het Berlijnse beperkte rook model te volgen. Het absolute rookverbod in de gastronomie dat oorspronkelijk per 1 mei 2018 zou ingaan is van tafel. Bezoekers kunnen nog steeds in afgeschermde ruimtes sigaretten consumeren. Deze overeenkomst is zowel voor doktoren, gezondheidsorganisaries en veel mensen in Oostenriijk onacceptabel..

Begründung:

Het algemene rookverbod in de gastronomie is in Europa tegenwoordig standaard. Maar Oostenrijk loopt hopeloos achter. De wet van 2015 nu weer opheffen maakt Oostenrijk tot asbak van Europa en slaat geen nieuwe weg in. Het is volkomen waanzinnig om de net begonnen vooruitgang weer ongedaan te maken.

http//www.dontsmoke.at

Im Namen aller Unterzeichner/innen.

UTRECHT, 22.12.2017 (aktiv bis 10.02.2018)

Debatte zur Petition

Noch kein PRO Argument.
>>> Schreiben Sie das erste PRO-Petition Argument

Noch kein CONTRA Argument.
>>> Schreiben Sie das erste CONTRA-Petition Argument

Petitionsverlauf