Rechtstaatlichkeit

Väitetystä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä koskevan oikeuden rikkomisesta ja oikeuden saatavuuden puutteesta

Цецка Хаджигеоргиева
5 Supporters 5 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Vetoomuksen esittäjä valittaa, ettei hän saa oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä kiinnelainaa koskevassa riidassa hänen ja bulgarialaisen pankin välillä. Kiinteistö on myyty julkisesti hintaan, joka on kaksi kertaa suurempi kuin vetoomuksen esittäjän ja hänen miehensä kiinnelaina. He ovat tehneet valituksen yksityisestä ulosottomiehestä, ja tuomioistuin on ottanut sen käsiteltäväksi mutta katsonut sen perusteettomaksi. Tuomioistuin on todennut, että myynti on tapahtunut lain mukaisesti. Vetoomuksen esittäjä vetoaa EU:n toimielimiin, jotta nämä tutkisivat hänen tapauksensa.

Thank you for your support, Цецка Хаджигеоргиева