NO MORE MONEY FOR UKRAINE

EU-Commission
497 Supporters 0 in Europäische Union
Petitioner did not submit the petition.
  1. Launched 2014
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. dialogue
  5. failed

voicedonbass.wordpress.com/

In Europe, a civil war takes place. A war supported by EU by means of money used by Ukraine not for the targeted aim but for acquiring anything to continue the war. The war in Donbass has to be stopped. This aim can only be achieved if Ukraine runs out the money for new war technics and military supplies.

Everyone of us can contribute to motivate the Europe Parliament deputies to listen to their conscience. The motivation of the demand can result from the own logic of thinking of every single person. On the linked site on Facebook anyone can find information necessary for taking a decision. We ask to spread this demand declared here as a petition by all possible ways.

Thank you for your support, Frank Gottschlich from Arnstadt

Diese Petition wurde in folgende Sprachen übersetzt

• Liebe Unterstützende,

Wir bedanken uns herzlich für Ihr Engagement und die Unterstützung,
    Ihr openPetition-Team

• Liebe Freunde,

nach der Abgabe unserer Forderung in Berlin, blieb bis heute der Briefkasten leer. Es ist unglaublich, dass man nicht einmal eine Antwort erhält. Sofort, wenn Frau Merkel sich bequemt über irgendeinen kleinen Beamten zu antworten, werde ich euch informieren. Bis dahin bleiben wir über voicedonbass.wordpress.com in Kontakt. Vielleicht werden wir eine neue Forderung stellen. Dieses mal nicht dafür, der Ukraine kein Geld mehr zu geben, sondern dafür, endlich auch dem Donbass zu helfen.

In dem Zusammenhang teile ich auch mit, dass wir nicht nur Forderungen stellen,sondern auch versuchen selbst in Donezk zu helfen. Ich wurde auch gemeinsam mit meiner Frau darum gebeten, nun in Westeuropa mich um humanitäre Hilfe zu kümmern.... weiter

pro

contra